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Assassin's Creed 3


Déchet(s) recommandé(s)

(modifié)

Non c'est plus toi qui à mal compris.

Elle dit que la plus part des jeux fait par des gens en amérique tourne toujours autour de sauvé les états-unis.

Oui c'est souvent vrai, mais là c'est clairement pas un jeu américain. Faque elle fait ses remarques là sans vraiment pensé à l'origine du jeu. Et même la elle lance un jugement sur les développeurs américains qui est plus ou moin gratuits, c'est pas parce que t'es américain que tu va faire un jeu ou les états-unis sont la terre glorieuse de la justice. Dans un sense Rockstar sont pas mal bon pour faire des jeux qui paint les états-unis comme une terre remplit d'imbécile et de crime tsé.

Et J'voit pas pourquoi tu focus le fait qui aura pas beaucoup de buildings à escalader. Pourquoi qui en aurai pas.

Les états avais des grandes villes déja à cette époque là.

Anyway, les screenshot me donne vraiment espoire.

Si j'ai bien compris... AC3 est en developpement depuis 3 ans, pendant qu'un autre team travailaient sur les suites de AC2 pour financé AC3. Donc c'est pas juste une suite à AC2:Revelation, c'est un jeu qui est en developpement depuis longtemps et risque d'amenner du changement coté gameplay/engin de jeu.

Les screenshots ont l'air à pointé vers de la chasse. Et qu'on va se battre contre les américains ET les anglais.

PS: Le jeu gagne des points avec moi quand il me montre que j'vais stabber des gens avec des tomahawk et qu'on va pouvoir tiré de l'arc/gun.

Modifié par Akoji
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Ok non, c'est toi qui me prête en esti des intentions que j'ai pas et tu me fais dire des trucs que j'ai JAMAIS dit.

Si ça l'avait été un dude américain, dans le temps moderne, qui sauve le monde par une quelconque façon, on [exclut la personne qui parle] aurait chialer que les américains ont toujours une tendance à se prendre pour les grands sauveurs du monde et que c'était le truc le plus CLICHÉ ever.

J'ai dit à nul part que CHAQUE JEU ou FILM provenant des ÉTATS-UNIS (ou autre, voir plus bas) ont TOUJOURS une histoire où les gens des USA sauvent le monde. T'es dans le champs solide.

Ce dont je parle, c'est qu'il a une TENDANCE, un mouvement, une idéologie (parce qu'il en a plusieurs) où ce pays -notamment- se prennent pour des sauveurs. Et c'est plus flagrant chez les gens de d'autres pays non-américanisés.

Est-ce que tu vois un peu la nuance?

Parce que moi, américain, dans ma tête là, c'pas juste des États-Uniens. Au pire des cas, c'est là qu'on aurait pu se méprendre. Mais sérieux, arrêtes-moi ça tout de suite parce que ça devient ridicule. Va lire un peu sur les relations internationales, l'histoire des grandes puissances européennes, ou même juste ce que pense les afghans de la présence des militaires des pays étrangers dans leur pays et tu me reviendras là-dessus. Ce n'est pas MON discours.

Edit : Ah pis, essaie pas de me faire passer pour un dudette qui connait fuck all. Dans ma dernière année en tant que rédactrice pour site de jeux vidéo, on voulait me refiler une billet pour l'E3 pour que je couvre l'évènement avec d'autres. Mais parce que j'étais trop jeune et que j'avais pas d'argent pour couvrir les frais de voyage/hotel, j'ai pas pu y aller. Alors please, prends-moi pas pour une n00b.

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J'ai pas besoin de lire des livres de relation international pour voir que le gouvernement américains aime ce voir comme des super héros... Et j'ai une connaisance général sur tout ce que t'as dit. C'est pas parce que tu commence à dire ton point de vue sur les relations intérnational dans un thread de jeux vidéos donc que j'crois que tu parle de jeux vidéos et non de politique international que j'suis un crétin.

Modifié par Akoji
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C'ben correct. Sauf que cette tendance PEUT se refléter dans ce que l'on entreprend, incluant un scénario de jeux vidéo. D'où le fait que je disais "S'ils avaient pris un dude américain blablabla", certaines personnes auraient pu en venir à cette conclusion. D'où je voyais la pertinence de prendre un amérindien, ça change déjà la donne. Et que personnellement, je trouve ça intéressant.

C'était... juste ça. C'est fou han? Ahem.

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Sa reste qui est à moitée américains, d'après l'issue de Gameinformer, on apprend que le personnage est metis.

J'suis un peu déçu, j'aurai aimer qui soit seulement amérindien, mais sa l'explique un peu le comment que la ligné des Assassins ce ramasse dans un amérindien.

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-New hero called Connor/Ratohnhake:ton (pronounced Ra-doon-ha-gay-doo). He has an English father and Native American mother.

-A new traversal approach that has players leaping and climbing trees and mountain cliffs.

-Uses a new version of the Anvil engine that can "depict thousands of troops engaged in bloody battle" along with highly detailed face close-ups. They later imply that if they used version numbers, they would be like going from Anvil 1.0 -> Anvil 2.0 or something of that nature.

-Combat is focused on putting you on the offensive and based on speed/momentum.

-The main character has thousands of new and unique animations (no carry over from other titles) to support the new combat system.

-Character details:

-George Washington: Interacting with Washington is one of the core relationships of the game.

-Benjamin Franklin: He's not a convenient inventor a la Da Vinci.

-Charles Lee: His role is a mystery.

-The game is set between the years 1753-1783 and is centered around the cities of Boston and New York.

-"It's not just going to a historical building now; it's going to a historical event."

-Event examples: "You will see the great fire of New York. You will visit Valley Forge as a location that is currently occupied by Washington's forces. You will visit these places in the moment that they were important, and hopefully, experience the reason why we know where they are today. That's the goal."

-Connor is in the heart of major battles, and they can now have a couple thousand guys on screen, whereas before it was capped at about 100.

-There will be all sorts of wilderness in the game referred to as the Frontier.

-The map of the Frontier is 1.5 times bigger than the entire map of Brotherhood.

-The Frontier is not empty like in Assassin's Creed 1, but features a third of the game's missions and gameplay content.

-You can hunt animals for resources, and how you kill them effects your reward. A one hit kill on a bear gets you a much more valuable pelt than stabbing it eight times.

-The wilderness traversal plays a big part in the gameplay in the Frontier, allowing you to use trees, cliffs, ledges, and more to set up kills and combat.

-Connor does have a hidden blade.

-The world changes as time passes, so a field where a battle happened in one year may just be a series of empty encampments a few months later.

-The entire world will change with seasons, so the cities and the wilderness will all exist in both Summer and Winter settings.

-In the winter, soldiers will move slowly and stumble about in the snow, and lakes and rivers will freeze over allowing you new terrain to work with. This gives Connor an extra advantage since he can still use the trees and wilderness pretty effectively during this time of year.

-There are all sorts of clubs and groups who want you to join and give you quests. These are separate from the mission system. These clubs will contact you based on what you do in the game. For example, hunting a lot will get you an invitation to the hunting society.

-There will be a goods based economy, a new property system, and more Desmond stuff.

-There's going to be some new puzzle thing like the first person Tetris.

-There's a new Animus database known as Animus 3.0.

-They're not unveiling anything about the multiplayer yet.

-There will be more platforming levels.

-Full synchronization returns, but with major tweaks. Missions have checkpoints, You also get significant rewards for doing these tasks instead of a 100%. "Imagine a leveling system in an RPG, except there's a finite amount of XP to find. The more in-sync you get, the more you fill your sync bar. Within each mission, each activity you complete has a value". You can replay everything to increase your score.

-They imply there is something resembling the Brotherhood system of picking up fellow assassins.

-Aligned groups are gone, but something new is replacing them in regards to factions. They don't say what.

-There's a new notoriety system that is more hidden and doesn't penalize you for exploring risky areas.

-The game has fast travel because the game has more traveling.

-Don't expect more tower defense.

-You can upgrade Connor's gear and costume as the game goes on in an attempt to make it feel more authentic.

-The cities have a lot more subtle detail now in terms of ambient things that happen.

-You can now leap over wagons or slide under obstacles, including navigating over and around moving objects. The free running stuff also has you jumping through windows to trees and then on top of church roofs. Basically, expect the free running stuff, but more fluid and presumably generally closer to the ground.

-Connor enters battle with two weapons. The game uses the same controls in and out of battle.

-The tomahawk and knife are a "constant presence" in battle. They also let you do double counters and multiple takedowns, and you can chain kills.

-There's no more target locking, it just automatically detects your target. Counter/defense are the same button to prevent turtling.

-You can use human shields and other context sensitive moves.

-They want you to constantly move in battle.

-There are lots of secondary attacks like the one shot pistol on the Y button.

-There's a new dynamic camera to track the action and make it look as cinematic as possible.

-There is a new sprinting system also, so you can hold the button to instantly turn around and start fleeing from combat. They also let you kill people while still moving so you can keep chasing a target. They kind of imply you can even leap off of them after you kill them, though I'm not sure if that makes you faster or just doesn't impede your movement.

-They really, really, really want you to constantly move. I mean like they say this every four sentences. Not just in battle, but in every section of the game.

-They also try to keep you more in control of the combat than ever before.

-Game Informer really loves their animation system.

-There are around 2.5 hours of character scenes in the game that are fully acted and recorded. They mean this in Naughty Dog style where they have the actors being mocaped while performing on a set that resembles the scene in the game.

-They're aiming for accuracy by having historical dialog consultants and actual Native American actors.

-This game has the longest development cycle since AC1, and has twice the production capacity (in terms of work hours) and budget of Revelations.-They want the game to feel like AC3.5, and the game will have its first version complete in just a few more weeks, at which point they're going to spend the rest of their time refining it.

masturbe.gif

Modifié par Kim Jong-Il
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L'annonce officielle devrait être faite aujourd'hui. Donc nous devrions en savoir plus sur le déroulement historique et donc plusieurs des questions posés ici auront leurs réponses.

L'idée que ce soit un métis. J'aime bien. Par contre, j'aurais aimé qu’Ubisoft reste dans leur cours. Révolution française, Ceci étant dit, je crois que c'est une question d'histoire. Je crois qu'ils voulaient faire un pas dans le genre et gameplay du jeu et qu'ils ont voulu changer la dynamique. (J'ai peur qu'au finale) ce ne soit pas à la hauteur et que ça scrap la série....

et si ce qui est écrit par Kim Jong-Il est une vraie fuite, et bien je crois que ce sera intéressant

Modifié par yksinkertaisesti
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Le gameplay dans le bois à l'air bien, on garde la fluidité.

Il ne c'est pas dutout servis du "hiden blade"...

Ubisoft ont confirmé qui va avoir un Hidden Blade.

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